DSCN7034.JPG

感謝舅舅幫我從美國扛來的KitchenAid


我在amazon上面買的

剛好碰到特價

只要250美金含郵


Product Features

Color: Empire Red
  • 325-watt mixer with 10 speeds; 5-quart stainless steel bowl
  • Tilt-back head for easy access to mixture
  • 2-piece pouring shield with large chute for adding ingredients
  • Includes flat beater, dough hook, and wire whip
  • Measures 14 by 8-2/3 inches by 14 inches; 1-year warranty

雖然馬力沒有很大
但是想到我家的老烤箱也放不下24兩的土司模
量做不大
就先買個馬力小一點的
等哪天有地方放大烤箱的時候再說

回日本前的某天
做了三份的餅乾(約七十多片)
DSCN7031.JPG
裝了三份之後還是很大呀!
DSCN7030.JPG
有KitchenAid真的太輕鬆了
奶油打發又綿細
很好用呢!

改天再試試看打個麵糰

謝謝舅舅幫我扛回來
我會努力做好吃的東西給大家吃的

arrow
arrow
    全站熱搜

    Roseliang 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()